Design & Artwork

We moeten even een leuk flyertje hebben die we kunnen achterlaten, wie is er goed in Powerpoint, dan flanzen we even wat in elkaar. Dat hebben we de iets te vaak gehoord. Als directeur, eigenaar van je MKB-bedrijf of creatieve marketingmanager wil je natuurlijk dat je goed en vooral ook mooi voor de dag komt. Nou, welkom bij onze Design en Artwork diensten. Hier transformeren we jouw merk van "wel oké" naar "wauw, vertel me meer!"
Art design
Design

Wat is Design & Artwork dan precies?

Design en Artwork gaan over het creëren van visuele elementen die jouw merkidentiteit versterken. Het is meer dan alleen maar 'mooi maken'. Het gaat om het vertellen van jouw verhaal op een manier die blijft plakken, zoals dat ene liedje dat je niet uit je hoofd krijgt.

Waarom Design & Artwork?

Eerste indrukken zijn als een eerste date: je krijgt geen tweede kans om een eerste indruk te maken. Iedere accountmanager weet hoe belangrijk een eerste indruk is, het kan de aandacht grijpen en bepalend zijn voor succes. Design zorgt ervoor dat jouw merk niet alleen gezien, maar ook herinnerd wordt.

Hoe gaan we te werk?

Elke bedrijf heeft zijn eigen aanpak. We bekijken graag met jou welke aanpak het beste bij jou past.

1

Kennismaking

We leren jou en je merk kennen. Wat is jouw verhaal? Wat zijn je dromen? Hoe wil jij dat jouw bedrijf of merk herinnerd wordt?

2

Concept

Brainstormen, schetsen en ideeën brouwen. Het is als het brouwen van een speciaalbiertje, maar dan voor je merk.

3

Design Creatie

Hier brengen we de magie van woord naar beeld.

4

Feedback

Jouw mening is cruciaal, want het is per slot jouw merk. Dit is een samenwerking, geen monoloog.

5

Oplevering

Alles wordt doorvertaald naar verschillende componenten, van briefpapier, presentatiemateriaal tot social post en nieuwsbrieven.

marketingstrategie

Jouw kleuren pallet uitbreiden?

Een krachtig design zet jouw merk op de kaart. Het is de stem van je merk, maar dan in kleuren en vormen. Ben je klaar om de grijze massa te verlaten en je merk te laten schitteren? Neem contact op en laten we samen de wereld een beetje mooier (en jouw bedrijf een stuk zichtbaarder) maken.

Dit biedt onze afdeling ook aan

Social media en community managment

Social media – community management

In de wereld van sociale media is een actieve en betrokken gemeenschap goud waard. Het gaat niet alleen om het plaatsen van content; het gaat om het creëren van conversaties, het bouwen van relaties en het transformeren van volgers in ambassadeurs. Kortom, het is het hart van je sociale media strategie.

inboundmarketing en leadgeneratie

Inbound marketing & leadgeneratie

Laten we eerlijk zijn, niemand houdt van die vervelende verkopers die je ongevraagd opbellen tijdens het avondeten. Inbound marketing en leadgeneratie is het tegenovergestelde. Het is als een magnetische persoonlijkheid die klanten aantrekt en vasthoudt, een pull strategie.

employer branding

Employer branding

Als ondernemer, directeur of bestuurder ben je afhankelijk van het in dienst hebben van het juiste personeel? Dan weet je ook hoe belangrijk het is om niet alleen aan de buitenwereld te laten zien wie je bent en waar je voor staat. Employer branding vertelt jouw verhaal aan je huidige en toekomstige medewerkers.

marketingstrategie

Marketingstrategie

Zie het zo: een marketingstrategie is als een GPS voor jouw bedrijf. Zonder zou je rondrijden op goed geluk, hopend dat je ergens komt. Met een strategie weet je waar je naartoe gaat, hoe je daar komt, en waarom die route het beste is. Dat wil niet zeggen dat het net zo dichtgetimmerd zit als een regeerakkoord. In tegenstelling, een goede strategie heeft ruimte om te experimenteren, bij te sturen en te optimaliseren.

e-mail marketing

E-mailmarketing

In een tijdperk waarin iedereen overrompeld wordt door digitale informatie, brengt e-mailmarketing een persoonlijke touch. Het is de kunst van het direct aanspreken van je klanten, het bieden van waarde en het creëren van een blijvende verbinding.

Content creatie

Contentcreatie

Denk aan je website als een etalage. Zonder aantrekkelijke inhoud, lopen voorbijgangers (lees: potentiële klanten) gewoon voorbij. Goede content trekt aandacht, wekt interesse en bouwt relaties op. Het is de vonk die bezoekers verandert in trouwe fans.

web design

Webdesign

Webdesign is niet alleen het maken van een mooie website; het gaat om het creëren van een online omgeving die zowel aantrekkelijk als gebruiksvriendelijk is. Er zijn onderzoeken die aantonen dat bij iedere klik 90% van je bezoekers afhaakt. Dus zaak om daar heel kritisch naar te kijken want je website is je visitekaartje, je showroom en misschien wel de belangrijkste, je dealmaker of breaker.

Video

Video marketing

In een wereld waar de aandachtsspanne korter is dan ooit, grijpt video content de aandacht en houdt het vast. Het is als het verschil tussen een telefoongesprek en een face-to-face ontmoeting; de impact is groter, emotioneler en memorabeler.

SEO

SEO

Je hebt een website – top! Maar wat als niemand hem kan vinden? Dan is het alsof je een feestje geeft zonder uitnodigingen te versturen. SEO zorgt ervoor dat jouw digitale feestje de hotspot wordt waar iedereen naartoe wil. Die uitnodiging moet je natuurlijk niet alleen op Google zetten, want met ChatGPT, bing en Duckduckgo komen mensen ook bij je terecht.

SEA

SEA

Stel je voor dat je een winkel hebt in de meest populaire straat van de stad, maar niemand weet dat je er zit. Dat is je website zonder SEA. Met Search Engine Advertising zet je jouw bedrijf in de digitale etalage, recht voor de neuzen van geïnteresseerde voorbijgangers.

Data Analyse - data analytics

Data Analytics

Stel je voor: een wereld waarin je niet meer gokt op basis van onderbuikgevoelens, maar beslissingen neemt gesteund door keiharde data. Data Analytics is als die vriend die altijd de feiten checkt voordat hij een urban legend gelooft. Het helpt je om patronen te zien, trends te voorspellen en te begrijpen wat jouw klanten echt willen.

Storytelling

Storytelling

In een wereld waar elk merk schreeuwt om aandacht, is een goed verhaal als een rustig, boeiend gesprek in een overvolle kamer. Het trekt aandacht, roept emoties op en blijft hangen. Jouw merkverhaal is niet zomaar een verkooppraatje; het is een kans om een diepere verbinding met je publiek te creëren.

Open chat
1
Hey! ???? Kunnen we je helpen?