Nederlandse Vereniging van Arbeidsdeskunidgen

Nederlandse Vereniging voor Arbeidsdeskundige

Willemiek de Hoop, Bestuurslid Marketing en Communicatie van de NVvA

marketingbij is een partij die zich echt verdiept in onze vereniging, de leden en het domein waarin wij werkzaam zijn. Hierdoor kunnen zij ons optimaal ondersteunen in onze marketing behoefte en meer. Wij zijn blij met de samenwerking!

willemiek_nvva
emailmarketing

Over de NVvA

De NVvA, Nederlandse Vereniging voor Arbeidsdeskundigen, richt zich als beroepsvereniging op de professionalisering en profilering van arbeidsdeskundigen. Aan de ene kant zetten zij zich in voor de ontwikkeling van het beroep en geeft kaders voor bewaking van normen en waarden bij de beroepsuitoefening. Aan de andere kant is het doel het beroep arbeidsdeskundige meer bekend te maken voor en binnen Nederland.

De rol van marketingbij

Gezien de NVvA 2 klanten heeft, intern de leden en extern de belanghebbende die de arbeidsdeskundige spreken, is marketingbij gevraagd om voor beide doelgroepen de marketing uit te voeren. Deze splitsing vraagt om een twee sporen beleid gezien beiden doelgroepen andere belangen en wensen hebben. Hieronder een korte opsomming:

Extern

De NVvA wil ook het beroep van de arbeidsdeskundige bekender maken binnen Nederland, want wat doet die persoon eigenlijk en waarom is dat belangrijk om te weten? Hierbij helpen wij met een volledige 360 graden aanpak;

Meer cases

Onze specialiteiten

marketingbij is geen klassiek marketingbureau zoals je dat kent. Bij ons huur je een volledige marketingafdeling in voor een vast aantal uren per week en een vaste periode van 3 maanden.

Blogs en nieuws

Neuromarketing

Neuromarketing, de pijn van betalen

Zeeshan Khan is bij Eneco verantwoordelijk voor het MKB segment als Lead marketing & Sales. Naast deze functie kan hij niet stilzitten en biedt via Funsumers masterclasses aan in Neuromarketing, een ondergeschoven kindje in de marketing skill-set in Nederland.  

Marketing analytics de basis

Marketing analytics de basis

‘Meten is weten’, maar laten we eerlijk zijn, dat wordt maar al te vaak niet gedaan. Zo vaak dat we er bijna van zouden maken ‘meten is weten wordt vaak vergeten’. Het doorgronden van waar je jouw marketingbudget het beste in kunt steken voor een maximale Return on Investment (ROI) is cruciaal voor iedere marketingstrategie. Marketing analytics is het gereedschap waarmee je de puzzel van moderne marketing kunt ontrafelen. In dit uitgebreide artikel nemen we je mee in de wereld van marketing analytics, waarin we uitleggen wat het is, waarom het onmisbaar is voor je business, en hoe je het kunt inzetten om je doelen te crushen.

E-mailmarketing waarom werkt het zo goed?

E-mailmarketing waarom werkt het zo goed?

E-mailmarketing, bijna retro, maar nog steeds onmisbaar! In veel gevallen is het nog steeds de best converterende marketingtool, maar wat is e-mailmarketing nu eigenlijk? En waarom zou je er serieus werk van moeten maken? Op deze pagina duiken we in de wereld van e-mailmarketing. Na het lezen weet je precies wat e-mailmarketing inhoudt en waarom het een must is voor jouw bedrijf. Laten we beginnen met de basis.

Social Media Marketing in B2B marketing

Social Media Marketing in B2B marketing

Sociale media zijn niet meer weg te denken. Het is een alledaagse bezigheid geworden, zowel in het werk als in ons privéleven. Of je nu op zoek bent naar informatie, contact wilt onderhouden met vrienden en familie, of jezelf wilt vermaken met grappige video’s, sociale media zijn altijd binnen handbereik.

Open chat
1
Hey! ???? Kunnen we je helpen?