Funsumers

Funsumers

Funsumers Logo

Over de Funsumers

Funsumers heeft en geeft online neuromarketing masterclasses. Funsumers werd opgericht in 2014. Hun cursussen zijn samengesteld aan de hand van wereldwijd bestaande neuromarketing inzichten en onderzoeken. Ze hebben verscheiden masterclasses, voor beginners tot aan zeer ervaren.

De rol van marketingbij

Onze rol was de uitvoer, echt de marketingafdeling. We hebben in de opstart geholpen om de strategie te polijsten, maar onderaan de streep was het heel duidelijk wat er moest gebeuren.

Er moest meer content geschreven worden. Deze moest SEO sterk zijn als ook gebruikt kunnen worden voor het delen op de verschillende social kanalen. Daarnaast is een PPC / SEA strategie opgezet voor zowel de Nederlandse als de Engels sprekende markt.

Meer cases

Onze specialiteiten

marketingbij is geen klassiek marketingbureau zoals je dat kent. Bij ons huur je een volledige marketingafdeling in voor een vast aantal uren per week en een vaste periode van 3 maanden.

Blogs en nieuws

Neuromarketing

Neuromarketing, de pijn van betalen

Zeeshan Khan is bij Eneco verantwoordelijk voor het MKB segment als Lead marketing & Sales. Naast deze functie kan hij niet stilzitten en biedt via Funsumers masterclasses aan in Neuromarketing, een ondergeschoven kindje in de marketing skill-set in Nederland.  

Marketing analytics de basis

Marketing analytics de basis

‘Meten is weten’, maar laten we eerlijk zijn, dat wordt maar al te vaak niet gedaan. Zo vaak dat we er bijna van zouden maken ‘meten is weten wordt vaak vergeten’. Het doorgronden van waar je jouw marketingbudget het beste in kunt steken voor een maximale Return on Investment (ROI) is cruciaal voor iedere marketingstrategie. Marketing analytics is het gereedschap waarmee je de puzzel van moderne marketing kunt ontrafelen. In dit uitgebreide artikel nemen we je mee in de wereld van marketing analytics, waarin we uitleggen wat het is, waarom het onmisbaar is voor je business, en hoe je het kunt inzetten om je doelen te crushen.

E-mailmarketing waarom werkt het zo goed?

E-mailmarketing waarom werkt het zo goed?

E-mailmarketing, bijna retro, maar nog steeds onmisbaar! In veel gevallen is het nog steeds de best converterende marketingtool, maar wat is e-mailmarketing nu eigenlijk? En waarom zou je er serieus werk van moeten maken? Op deze pagina duiken we in de wereld van e-mailmarketing. Na het lezen weet je precies wat e-mailmarketing inhoudt en waarom het een must is voor jouw bedrijf. Laten we beginnen met de basis.

Social Media Marketing in B2B marketing

Social Media Marketing in B2B marketing

Sociale media zijn niet meer weg te denken. Het is een alledaagse bezigheid geworden, zowel in het werk als in ons privéleven. Of je nu op zoek bent naar informatie, contact wilt onderhouden met vrienden en familie, of jezelf wilt vermaken met grappige video’s, sociale media zijn altijd binnen handbereik.

Open chat
1
Hey! ???? Kunnen we je helpen?