Blogs & Nieuws

E-mailmarketing waarom werkt het zo goed?

E-mailmarketing waarom werkt het zo goed?

E-mailmarketing, bijna retro, maar nog steeds onmisbaar! In veel gevallen is het nog steeds de best converterende marketingtool, maar wat is e-mailmarketing nu eigenlijk? En waarom zou je er serieus werk van moeten maken? Op deze pagina duiken we in de wereld van e-mailmarketing. Na het lezen weet je precies wat e-mailmarketing inhoudt en waarom het een must is voor jouw bedrijf. Laten we beginnen met de basis.

Neuromarketing

Neuromarketing, de pijn van betalen

Zeeshan Khan is bij Eneco verantwoordelijk voor het MKB segment als Lead marketing & Sales. Naast deze functie kan hij niet stilzitten en biedt via Funsumers masterclasses aan in Neuromarketing, een ondergeschoven kindje in de marketing skill-set in Nederland.  

Social Media Marketing in B2B marketing

Social Media Marketing in B2B marketing

Sociale media zijn niet meer weg te denken. Het is een alledaagse bezigheid geworden, zowel in het werk als in ons privéleven. Of je nu op zoek bent naar informatie, contact wilt onderhouden met vrienden en familie, of jezelf wilt vermaken met grappige video’s, sociale media zijn altijd binnen handbereik.

Marketing analytics de basis

Marketing analytics de basis

‘Meten is weten’, maar laten we eerlijk zijn, dat wordt maar al te vaak niet gedaan. Zo vaak dat we er bijna van zouden maken ‘meten is weten wordt vaak vergeten’. Het doorgronden van waar je jouw marketingbudget het beste in kunt steken voor een maximale Return on Investment (ROI) is cruciaal voor iedere marketingstrategie. Marketing analytics is het gereedschap waarmee je de puzzel van moderne marketing kunt ontrafelen. In dit uitgebreide artikel nemen we je mee in de wereld van marketing analytics, waarin we uitleggen wat het is, waarom het onmisbaar is voor je business, en hoe je het kunt inzetten om je doelen te crushen.

Open chat
1
Hey! ???? Kunnen we je helpen?